Wersja archiwalna 2014-03-13 14:05:52

OGŁOSZENIE

Budowę Centrum Kultury i Tradycji Historycznej w ramach Skansenu Militarnego I AWP
Numer ogłoszenia: 53579 - 2014; data zamieszczenia: 13.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Magnuszew , ul. Saperów 24, 26-910 Magnuszew, woj. mazowieckie, tel. 48 6217105, faks 48 6217025.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.magnuszew.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie przewiduje się dynamicznego systemu zakupów

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowę Centrum Kultury i Tradycji Historycznej w ramach Skansenu Militarnego I AWP.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Obiekt zostanie zlokalizowany we wsi Mniszew, gmina Magnuszew, na działce o nr 1690/1 z obr. 0035. Budynek zostanie wkomponowany w istniejącą na działce skarpę. Program Planowana jest budowa pawilonu wystawienniczo - handlowo - usługowego, na potrzeby skansenu militarnego 1 Armii Wojska Polskiego. Budynek będzie miał 1 kondygnację nadziemną. Budynek nie podpiwniczony. Program zakłada lokalizację w budynku sali ekspozycyjnej oraz części sanitarnej. Dane liczbowe/Zestawienie powierzchni i kubatura Powierzchnia zabudowy - 256,00 m2 Powierzchnia Całkowita Brutto budynku - 256,00 m2 Powierzchnia Netto budynku - 213,26 m2 Powierzchnia Użytkowa budynku - 213,26 m2 Kubatura budynku - 946,00 m3 Maksymalna wysokość bryły budynku - 4,30 m nad poziom terenu. Ilość kondygnacji nadziemnych budynku - 1 Poziom 0,00 arch. budynku - 102,00 m n.p.m. Program użytkowy W budynku zaprojektowano: hol, szatnię, recepcję, pom. zaplecza, jadalnię, toaletę męską, toaletę damską, toaletę dla osób niepełnosprawnych, salę ekspozycyjną, magazyn, pom. porządkowe, pom. gospodarcze, kotłownię oraz magazyn oleju opałowego. Opis ogólny konstrukcji Konstrukcja budynków żelbetowa w zakresie fundamentów, ścian, słupów i stropów. Układ ścian nośny mieszany - ścianowo-słupowy. Beton C25/30. Zbrojenie stal A-0. Ściany i stropy zbrojone siatką gr.12mm oczko 150x150mm. Fundamenty Ławy żelbetowe o szerokości i stopy fundamentowe posadowione poniżej głębokości przemarzania gruntu. Beton C25/30. Zbrojenie stal A-0. Ściany fundamentowe monolityczne. Ściany Ściany zewnętrzne nadziemia : 2 warstwowe grubości 35cm - 25 cm żelbet + 10 cm styropian, 2 warstwowe grubości 45cm - 35 cm żelbet + 10 cm styropian, 3 warstwowe grubości 45cm - 25 cm żelbet + 10 cm styropian + 10 cm żelbet, 3 warstwowe grubości 46cm - 25 cm żelbet + 15 cm styropian + 3 cm pustka powietrzna+ 3 cm płyta HPL, Ściany konstrukcyjne wewnętrzne żelbetowe 25 cm, Ścianki działowe z bloczków gazobetonowych gr. 12 cm lub w systemie G/K Ściany oporowe żelbetowe grubości 25 cm. Beton C25/30. Zbrojenie stal A-0. Kominy Przewody wentylacyjne i dymowe na bazie kształtek systemowych. Dachy Stropodach o spadkach 2%. Oparte na stropie monolitycznym grubości 24cm . Stropodach projektowany w technologii odwróconego układu warstw. Stolarka Stolarka zewnętrzna okienna aluminiowa, profile wzmacniane, ocieplone w kolorze antracyt. Stolarka zewnętrzna szklona szybami zespolonymi jednokomorowymi. Szklenie szkłem bezpiecznym. Wszystkie okna o izolacyjności termicznej zgodnej z odpowiednimi przepisami budowlanym- Stolarka wewnętrzna okienna aluminiowa. Szklenie szkłem pojedynczym, bezpiecznym. Drzwi zewnętrzne wejściowe do budynku dwuskrzydłowe o szerokości 170 cm (jedno ze skrzydeł o szerokości minimum 90 cm). Drzwi wejściowe zewnętrzne do sali ekspozycyjnej jednoskrzydłowe rozwierane o szerokości 110 cm . Drzwi wejściowe do pomieszczenia gospodarczego rozwierane jednoskrzydłowe, o szerokości 90 cm . Świetliki dachowe o wymiarach 150 x 150 cm z możliwością uchylania świetlika. Drzwi wewnętrzne rozwierane z aluminium . Izolacje Przeciwwilgociowa pozioma -2x papa termozgrzewalna podkładowa 3mm na osnowie z tkaniny poliestrowej z wywinięciem na ściany. W pomieszczeniach mokrych folia izolacyjna lub płynna z zakładem na ściany. Przeciwwilgociowa pionowa - powłoka gruntująca wraz z ciągłą warstwą klejową. Emulsja asfaltowa. Termiczna: - ściany fndamentowe - styropian ekstrudowany - Styrodur CS lub LD grubości 10cm na głębokość minimum 100 cm p.p.t. , - ściany zewnętrzne nadziemia - styropian EPS10, - dach - styropian lub styrodur grubości 15 cm. , - podłoga na gruncie - styropian lub styrodur grubości 10 cm Roboty wykończeniowe Ściany Zewnętrzne - tynk sylikonowy malowany farbą silikonową lub tynk sylikonowy barwiony w masie - beton architektoniczny - płyty HPL lub drewno Wewnętrzne - beton architektoniczny - gres w pomieszczeniach sanitarnych na całej wysokości ściany Posadzki Pomieszczenia ogólne W pomieszczeniach ogólnych jako posadzkę projektuje się zabezpieczenie podłogowej płyty betonowej dodatkiem do betonu zmniejszającym ścieralność - np. Herkulit. Pomieszczenia sanitarne i gospodarcze Gres o odpowiedniej klasie ścieralności, układany na klej. Cokoły o wysokości 10 cm z płytek gresowych licowane z wykończoną płaszczyzną ściany. Sufity Sufit podwieszany z płyt GK na ruszcie stalowym Instalacje Centralne ogrzewanie - ogrzewanie z dwufunkcyjnego kotła na olej opałowy; Ciepła woda użytkowa z dwufunkcyjnego kotła na olej opałowy; Instalacje kanalizacyjna do sieci kanalizacji sanitarnej; Woda z sieci miejskiej; Wentylacja grawitacyjna; Instalacja elektryczna z sieci miejskiej; Woda deszczowa zagospodarowana na terenie inwestycji; Instalacje niskopradowe;.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.22.35.00-1, 45.26.25.00-6, 45.32.00.00-6, 45.43.00.00-0, 45.26.12.10-9, 45.42.10.00-4, 45.40.00.00-1, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.31.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 10000,00zł słownie : dziesięć tysięcy zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie precyzuje się tego warunku - działalność prowadzona na potrzeby przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać udokumentowane należyte wykonanie, w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych polegających na budowie lub przebudowie budynku użyteczności publicznej lub budynku mieszkalnego o wartości każdej z nich, nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto w tym jednej z wykorzystaniem betonu architektonicznego. Ocena spełniania warunku nastąpi wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie Oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz wykazu robót budowlanych, zawierającego rodzaj, wartość, daty i miejsce wykonania oraz załączonego dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek ten muszą spełniać łącznie (przez jednego członka konsorcjum w całym zakresie i wartości).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie precyzuje się tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek ten zostanie spełniony, gdy wykonawca złoży wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia. Wśród osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia publicznego musi być co najmniej: a) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; b) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego; c) 1 osoba, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, będąca członkiem właściwej izby samorządu zawodowego. Oceny spełnienia tego warunku zamawiający dokona zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie precyzuje się tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy sprawie zamówienia publicznego; b) Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia w oparciu o zał. Nr 2a oraz aktualny odpis z właściwego rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 Ustawy - dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, którego dotyczy; c) Dowód wniesienia wadium. d) oświadczenie o spełnieniu warunku

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugmagnuszew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy 26-910 Magnuszew ul.Saperów 24.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy 26-910 Magnuszew ul.Saperów 24, pokój Nr 8 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Regionalny Rozwoju Województwa Mazowieckiego .Działanie 6.2 Turystyka.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





do pobrania

SIWZ z zał. - zp1__budowa_centrum_kultury_mniszew.doc
SSTWiOR - sstwior_centrum_kultury_skansen_mniszew.pdf
przedmiar robót:
-przedmiar_budowa_pawilonu_skansen.pdf
dokumentacja techniczna:
projekt_mniszew_skansen.pdf
magnuszew_skansen___elewacje_1.pdf
magnuszew_skansen___elewacje_2.pdf
magnuszew_skansen___projekt_przedpola.pdf
magnuszew_skansen___projekt_zagospodarowania.pdf
magnuszew_skansen___przekroj_a-a.pdf
magnuszew_skansen___przekroj_b-b.pdf
magnuszew_skansen___przekroj_c-c.pdf
magnuszew_skansen___przekroj_d-d.pdf
magnuszew_skansen___rzut_dachu.pdf
magnuszew_skansen___rzut_fundamentow.pdf
magnuszew_skansen___rzut_przyziemia.pdf
magnuszew_skansen___schemat_instalacji_co.pdf
magnuszew_skansen___schemat_instalacji_elektrycznej.pdf
magnuszew_skansen___schemat_instalacji_kanalizacji.pdf
magnuszew_skansen___schemat_instalacji_zwu_cwu.pdf
magnuszew_skansen___warstwy_przegrod_pionowych.pdf
magnuszew_skansen___wizualuzacje_1.pdf
magnuszew_skansen___wizualuzacje_2.pdf
magnuszew_skansen_model_55___1.jpg
magnuszew_skansen_model_55___2.jpg
magnuszew_skansen_model_docelowy_1.jpg
magnuszew_skansen_model_docelowy_2.jpg
magnuszew_skansen_model_docelowy_3.jpg
magnuszew_skansen_model_docelowy_4.jpg
magnuszew_skansen_model_docelowy_5.jpg
opinia_geotechniczna_mniszew.pdf
skan_01.jpg
skan_02.jpg
skan_03.jpg
skan_04.jpg
skan_05.jpg
skan_06.jpg
skan_07.jpg
skan_08.jpg
skan_09.jpg
skan_10.jpg
skan_11.jpg
skan_12.jpg
skan_13.jpg
skan_14.jpg
skan_15.jpg
skan_16.jpg
skan_17.jpg

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2302220]

przewiń do góry